Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Η Σέχτα Επαναστατών μου έστειλε μήνυμα

Απο τον Πιτσιρίκο

Πριν από λίγα λεπτά, έλαβα ένα CD με ένα μήνυμα από τη "Σέχτα Επαναστατών". Το CD το άφησαν άγνωστοι προχθές έξω από το σπίτι μου στην Αθήνα και σήμερα έφτασε στα χέρια μου. Διαβάστε το μήνυμα της Σέχτας Επαναστατών, όπως και την απάντησή μου.



Το μήνυμα της Σέχτας Επαναστατών

Αγαπητέ πιτσιρίκο, αν και ανήκεις στη Λούμπεν Μικροαστική Τάξη, αποφασίσαμε να σου γράψουμε γιατί έχουμε μπερδευτεί πάρα πολύ και χρειαζόμαστε τη βοήθειά σου.

Ρε πιτσιρίκο, εκτελέσαμε τον Γκιόλια και, ενώ περιμέναμε να τα κάνουν πάνω τους οι γυμνοσάλιαγκες της μιντιακής δημοσιογραφίας, αυτοί κόντεψαν να αρχίσουν τους πανηγυρισμούς.

Δεν πιστεύουμε στα μάτια μας με αυτά που διαβάζουμε. Δεν πιστεύουμε στα αυτιά μας με αυτά που ακούμε. Οι δημοσιογράφοι χάρηκαν που εκτελέσαμε τον Γκιόλια. Χάρηκαν πιο πολύ κι από εμάς. Λες και δεν σκοτώσαμε έναν δικό μας εχθρό αλλά έναν δικό τους. Εμείς νομίζαμε πως χτυπήσαμε έναν και φοβίσαμε εκατό –που λέει και ο Μάο Τσε Τουνγκ- και διαπιστώνουμε πως χτυπήσαμε έναν και κάναμε ευτυχισμένους χιλιάδες.

Τώρα είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση. Θέλουμε να στείλουμε προκήρυξη για την εκτέλεση του Γκιόλια, αλλά δεν ξέρουμε τι να γράψουμε. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε στείλει προκήρυξη ακόμα. Φοβόμαστε πως θα διαβάζουν την προκήρυξή μας στα δελτία ειδήσεων και θα συμφωνούν μαζί μας οι τηλεδημοσιογράφοι. Θα γίνουμε ρόμπες.

Πιτσιρίκο, τι να κάνουμε; Έχεις καμιά ιδέα; Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά.

ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ


Η απάντησή μου στη Σέχτα Επαναστατών

Ρε παιδιά, τι να σας πω; Μαντάρα τα κάνατε. Τα κάνατε μουνί. Μα καλά, ρε μαλάκες, τον Γκιόλια βρήκατε να δολοφονήσετε; Σε λίγο θα δολοφονήσετε και την Τζούλια Αλεξανδράτου.

Ένα θα σας πω: εδώ που είμαι και κάνω τα μπάνια μου, κανείς δεν ήξερε ποιος ήταν ο Σωκράτης Γκιόλιας. Κοιτούσαν την τηλεόραση και μετά κοιταζόντουσαν μεταξύ τους με απορία. «Ποιος είναι αυτός που σκοτώσανε, ρε παιδιά;» ρωτούσε ο ένας τον άλλον. Μόλις κατάλαβαν ότι εγώ ήξερα ποιος είναι ο Σωκράτης Γκιόλιας, μαζεύτηκαν γύρω μου και με κοιτούσαν με θαυμασμό.

Μου αρέσει που σας προκαλεί έκπληξη η χαρά που πήραν οι δημοσιογράφοι. Καλά, βρε ζώα, δεν ξέρετε πως οι δημοσιογράφοι μισούν ο ένας τον άλλον; Έχετε δει ποτέ κάποιο δημοσιογράφο να έχει φίλο του έναν άλλο δημοσιογράφο; Πού ζείτε;

Τέλος πάντων, κάνατε χοντρή πατάτα. Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά πήγατε και τον δολοφονήσατε με τα όπλα που χρησιμοποιήσατε και στα προηγούμενα χτυπήματα, για να καταλάβουν όλοι πως εσείς σκοτώσατε τον Γκιόλια και να μην μπορεί καμιά άλλη οργάνωση να σας κλέψει αυτή την τεράστια επιτυχία.

Τώρα, για την προκήρυξη, τι να σας πω κι εγώ; Το πιο έξυπνο που μπορείτε να κάνετε είναι να γράψετε στην προκήρυξη πως φάγατε τον Γκιόλια επειδή κατηγορούσε τον αγαπημένο σας Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Θα γίνει της πουτάνας. Θα κάνετε όλα τα ΜΜΕ μπουρδέλο. Θα σκοτωθούν μεταξύ τους.

Μια άλλη λύση είναι να μην στείλετε προκήρυξη για τη δολοφονία του Γκιόλια. Να το παίξετε αδιάφοροι. Ούτως ή άλλως –και δεν θέλω να σας στενοχωρήσω- κανείς δεν πιστεύει πως είστε επαναστάτες και αντάρτες των πόλεων. Όπως τα καταφέρατε, όλοι είναι σίγουροι πως είστε πληρωμένοι δολοφόνοι. Μεταξύ μας, κι εγώ αυτό πιστεύω. Τουλάχιστον, ελπίζω να πληρώνεστε καλά, γιατί είναι δύσκολα τα πράγματα τώρα με την οικονομική κρίση.

Ρε παιδιά, λύστε μου και μια απορία: Πώς περιμένετε να σας πάρει κάποιος στα σοβαρά, όταν χτυπάτε μια φορά το χρόνο; Εσείς βαριέστε που ζείτε και θέλετε να ανατρέψετε και το σύστημα; Δεκατρείς μήνες πέρασαν από το προηγούμενο χτύπημα. Τι κάνατε όλους αυτούς τους μήνες; Σχεδιάζατε τη δολοφονία του Γκιόλια; Μαλώνατε ποιος θα του χτυπήσει το κουδούνι;

Αν δολοφονείτε έναν δημοσιογράφο ή έναν αστυνομικό τον χρόνο, το πολύ-πολύ να προλάβετε να σκοτώσετε καμιά εικοσαριά αστυνομικούς και καμιά εικοσαριά δημοσιογράφους.

Μιας και είναι όλη η κοινωνία εχθρός σας, καλό θα είναι να αρχίσετε να σκοτώνετε ταξιτζήδες, περιπτεράδες, ψιλικατζήδες, λαχειοπώλες, πουτάνες και διάφορους άλλους λούμπεν μικροαστούς• ανοίξτε λίγο τους ορίζοντές σας –μην περιορίζεστε στους αστυνομικούς και στους δημοσιογράφους. Να σκοτώνετε καμιά εκατοστή λούμπεν μικροαστούς τον χρόνο, για να αποκτήσει η οργάνωση ένα αξιοπρεπές όνομα και να αντιμετωπίζεται με σεβασμό από την κοινωνία.

Μια ακόμα απορία που έχω με εσάς είναι με ποια δικαιολογία φεύγετε από το σπίτι τα ξημερώματα. Οι γυναίκες σας τι λένε; Δεν σας ρωτάνε πού πάτε στις 3 και στις 4 το πρωί; Αυτή η απορία βασανίζει μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Απορούν τόσο οι λούμπεν μικροαστοί όσο και οι λούμπεν μεγαλοαστοί. Αν στείλετε προκήρυξη, λύστε μας αυτήν την απορία.

Ελπίζω να σας βοήθησα. Για ό,τι άλλο χρειαστείτε, εδώ είμαι. Και πού είστε; Στην περίπτωση που, όντως, πιστεύετε ότι είστε επαναστάτες, να πάτε σε έναν ψυχίατρο. Ή ξεκινήστε την επανάσταση, δολοφονώντας τις μανάδες και τους πατεράδες σας. Κι αυτοί λούμπεν μικροαστοί είναι. Μετά να ανατινάξετε και τα σπίτια σας.

πιτσιρίκος

Υ.Γ. Αν μου χτυπήσετε το κουδούνι και μου πείτε «πιτσιρίκο, κατέβα γιατί κλέβουν το αυτοκίνητό σου», δεν θα κατέβω. Όχι, επειδή είμαι έξυπνος. Απλώς, δεν έχω αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου