Τρίτη 12 Απριλίου 2011

«ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ»


Δήλωση Μ. Τρεμόπουλου για τις επιθέσεις Ψωμιάδη εναντίον του

Ο κ. Ψωμιάδης γι' ακόμη μια φορά καταφεύγει στην προσφιλή τακτική του να πετάει την μπάλα στην κερκίδα. Καταδικάστηκε τελεσίδικα ότι χάρισε 89.000 ευρώ προστίμων σε πρατηριούχο, που είχε διαπιστωθεί κατ' επανάληψη να νοθεύει πετρέλαιο απέναντι στους ανυποψίαστους καταναλωτές. Το ανθρώπινο πρόσωπο της διοίκησης που τόσο αρέσκεται να επικαλείται δεν είναι και τόσο ανθρώπινο για τους χιλιάδες πολίτες που πλήρωναν... χρυσάφι το φτηνότερο καύσιμο, που χάλασαν πιθανόν τα αυτοκίνητά τους, που εξαπατήθηκαν από έναν παραβάτη τον οποίο εξέλεξαν νομάρχη και περιφερειάρχη για να περιφρουρεί τη νομιμότητα κι όχι να την καταλύει με τις αποφάσεις του.
Ο,τι κι αν λέει σήμερα ο κ. Ψωμιάδης είναι υπό το πρίσμα της τελεσίδικης καταδικαστικής απόφασης και ως εκ τούτου κατανοητά αλλά δεν έχουν καμιά βαρύτητα. Νιώθει στριμωγμένος, επειδή χάνει τη θέση του ως Περιφερειάρχης. Τώρα βλέπει "πολέμους" και "εθνικούς μειοδότες", ντύνεται "μακεδονομάχος" και επιχειρεί να στοιχειοθετήσει "πολιτική δίωξη". Το έργο το έχουμε ξαναδεί.
Στις σημερινές πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές επιτέθηκε ξανά εναντίον μου με απαράδεκτα ψεύδη. Ποτέ και πουθενά δεν έχω πει αυτά που μου αποδίδει. Αποδεικνύει και πάλι ότι ο εθνικισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων και αναγνωρίζει το ρόλο μου στη αποκάλυψη του βάθους της διαπλοκής του καθεστώτος του σε πολλές υποθέσεις. Ζήτησα αντίγραφα των δηλώσεών του και είμαι αποφασισμένος να καταφύγω στο τελευταίο καταφύγιο κάθε πολίτη, στη Δικαιοσύνη.
Είναι αξιοσημείωτο ότι αντίστοιχους με τον κ. Ψωμιάδη χαρακτηρισμούς εναντίον μου -αλλά από το άλλο άκρο- κάνει για μένα και ο πρόεδρος του "Ουράνιου Τόξου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου